יום ראשון, 21 באפריל 2013

מי המועמד המתאים ביותר לביצוע השתלת שיניים?


השתלה דנטלית הוא הליך מאוד נפוץ ויכול לסייע לאנשים עם שיניים שבורות, חסרות או מרווחות כדי להשיג את החיוך שתמיד חלמו עליהם. אחד היתרונות המשמעותיים של הליך זה הינו בכך שהשתל נשאר לאורך זמן, שלא כמו שיניים תותבות.

איך תדע אם אתה מועמד מתאים להשתלת שיניים?
אתה מועמד מתאים לניתוח אם יש לך לסת שהגיעה לצמיחה מלאה, רקמות פה בריאות, אינך מוכן או מסוגל להרכיב שיניים תותבות, אם אתה רוצה לשפר את הדיבור שלך ומוכן להתחייב לתהליך אשר אורך מספר חודשים.
כמו כן, עלות ההשתלה הינה סבירה ביחס להליכים דומים וקיימות אפשרויות מימון רבות ולעיתים ניתנות אופציות לפריסת תשלומים נוחה במגוון מרפאות בישראל. לקבלת הצעה משתלמת במיוחד ממרפאות שיניים מובילות באזור מגורייך מומלץ להיעזר במרכז המידע להשתלות שיניים http://goo.gl/LmTOB

אורך זמן ההחלמה יהיה תלוי במספר גורמים, בניהם אם אתה מעשן או שותה אלכוהול. במידה וכן, זמן ההתאוששות יהיה כנראה ארוך יותר שכן לגוף יקח זמן רב יותר להחלים.

בין אם הניתוח מורכב מטיפול אחד או ממספר שלבים, יתכן שתיתקל בכמה מהבעיות האופייניות להחלמה מניתוח זה. עליך לוודא שאתה אוכל מזון רך לחמישה עד שבעה ימים, שכן לא תוכל ללעוס מזון קשה.

טיפים לקיצור זמן ההחלמה מהשתלת שיניים
אם ברצונך לקצר את זמן ההחלמה, הנה מספר טיפים שיעזרו לך.
שמירה על היגיינת פה תקינה למשל היא אחד הדברים החשובים ביותר שכן על השתלים להיות נקיים, בדיוק כמו השיניים הטבעיות. בנוסף, עלייך ללכת לרופא השיניים שלך באופן קבוע, לא רק לבדיקות הבסיסיות, אלא גם בכדי שיבדוק את החלמת המקום ויוודא שהשתל נקלט כראוי.

בחלק מהמקרים, יתכן והניתוח ישתבש או לא יצליח, באם העצם אינה מספיק חזקה כדי לקלוט את השתל, אולם למרות זאת מדובר בניתוח יעיל למדי הנותן פתרון מצוין לכל מי שזקוק לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה